Най-добрите грайфери и най-добрите офроуд автомобили

Posted by admin 17/11/2017 0 Comment(s)

Вановетеса наистина универсален тип кола, готова за всичко: семейство, туризъм в планината за цяла седмица, за местности извън града като село и на почивка. Те са идеални заофроуд с голяма компания.

За тях обаче са задължителни много мощните акумулатори: https://autoprofi.bg/akumulator-varta-silver-dynamic-85ah-prod1266.html.

 

Критерии за подбор:

Веднага е необходимо да решите с каква цел планирате да купите превозно средство с висока проходимост и при какви условия ще го управлявате. Ако имате нужда от състоянието на кола, готова да се адаптира към добра пътна настилка, изберете достатъчно критерии за безопасност, надеждност и комфорт.

Това е основата на всяка добра кола, в която има всичко и малко повече за най-взискателните шофьори.

Поддържайте на ниво и маслото в двигателя: https://autoprofi.bg/total-atx-prod1586.html.

 

Изчистване на земната повърхност:

Първото нещо, което характеризира такава кола, е високата проходимост. Съвременните "универсални офроуд" джипове са отделени от земята с 200-250 mm. Това е достатъчно за повечето тестове на пътя. Широк диапазон, автоматично високи разрешения, стабилни гуми на пътя.

 

Проходимост:

Височината и пространството, ограничено от колелото на колата, броните на изпускателната система и повърхността на пътя са от решаваща роля.

Ъгълът на надвеса е максималният възможен ъгъл на превозното средство, влизащо в препятствието и изхода от него. Колкото повече е този ъгъл, толкова по-добре, толкова по-кратък е надвесът - толкова по-добре.

Джипове и ванове за стръмен склон, трябва да са добре адаптирани, без да го докосват с предната броня.

Ъглите на влизане и излизане от колата, определени от размера на стрехите - разстояния от центъра на предната и задната ос до крайните предни и крайни задни точки.

Трябва да се вземе предвид и ъгълът на надлъжната проходимост.

По прост начин, ъгълът на надлъжната проходимост е ъгълът на ограничаване, който позволява на автомобила да върви безпроблемно, както на равен, така и на стръмен път.

 

Тегло на превозното средство

Автомобилът трябва да има достатъчно маса, за да бъде стабилен на пътя. Това важи особено за големите машини с висок център на тежестта.

 

Тип на окачването

Много автомобилисти, които искат да купят истински автомобил за всички терени, но реално се оказва, че трябва да избират между различни видове окачване.

При независимо окачване колелата не са свързани помежду си по оста. Това означава, че движението на едно колело в напречната равнина не се прехвърля на друго - те се движат свободно една спрямо друга.

 

Тип задвижването на четирите колела

Има два вида задвижване на четирите колела: постоянно и автоматично.

Постоянното предполага непрекъснато прехвърляне от двигателя незабавно към всички колела. При тежки условия на движение, диференциалът може да бъде заключен, за да увеличи въртящия момент на колелото / оста с по-добро захващане. Заключването може да се извърши по два начина: насилствено от водача или автоматично, когато колелата се плъзнат.

Автоматично свързаното задвижване на четирите колела се открива все повече при новите модели автомобили. Неговите възможности са достатъчни, когато няма нужда от изключителни възможности за работа извън пътя. Условно, колата постоянно се движи по предното задвижване, а задната част е свързана с електрониката в момента на придвижване на задвижващите колела.

 

Тип скоростна кутия

Най-предпочитаната опция за офроуд е ръчната скоростна кутия. Независимо от надеждността на съвременните "машини", при отсъствието на пътното платно все още са доста уязвими: те лесно прегряват, изложени са на подхлъзване и не позволяват нормално спиране на двигателя. Механичната кутия е по-надеждна от "машината" и по-добре издържа на износване при тежки условия на работа.

Leave a Comment